трав 30, 2023
-
Tasty Tuesday: Botanische Extracten en Wellnessaroma’s
Elke maand selecteert IMCD een nieuwe kleur, aroma en/of ander natuurlijk ingrediënt gebaseerd op de markttrends en in lijn met de wensen van de consument. Ontdek de favorieten van deze maand en neem contact op als ze passen in een van uw projecten.
Wat motiveert consumenten vandaag de dag?
Volgens een recent onderzoek van Innova Market Insights is 71% van de consumenten actief op zoek naar producten die "de nutritionele kwaliteit van hun voeding verbetert" of "de werking van hun lichaam ten goede komt". Hieruit blijkt dat consumenten zich steeds meer wenden tot voeding met specifieke ingrediënten die het welzijn bevorderen, inclusief hun fysieke, mentale en emotionele welzijn.
Wanneer consumenten de gangpaden afspeuren naar producten die hun welzijn kunnen ondersteunen, dan zijn claims met botanische extracten en wellnessaroma's essentieel om de aandacht van de consument te trekken.
Botanische extracten en wellnessaroma's hebben namelijk het unieke vermogen om positieve gevoelens en associaties op te roepen op basis van persoonlijke ervaringen en kennis. Door deze ingrediënten in producten te verwerken, kunnen producenten inspelen op het verlangen van de consument naar gezonde, functionele voedingsmiddelen die lekker smaken.
Ga mee op een botanische reis om welzijn in de natuur te vinden. Wij helpen u om een onvergetelijke smaak ervaring te creëren gecombineerd met wellness voordelen.
